poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Odcinek 25: Nie, nie, nie dla Lisa! - 26 kwietnia 2010


Wiosna, słońce świeci właśnie tak jak trzeba. Kobiety w sukienkach, mężczyźni w trampkach pokazują swoje łydki. W powietrzu unosi się specyficzny zapach, pylą trawy i lipa też pyli. Katar sienny, ale czymże on jest w obliczu euforii ciepła, bezchmuru nieba i nadchodzącego długiego łikendu. Miasto Mgieł zaczyna wreszcie ożywać i to cieszy.

Kiedy wrócił do świata, żywych. Odespał wszystkie zarwane noce, otworzył lewe oko by zobaczyć, że za oknem jest pięknie. Przez przypadek włączył TV a tam kampania rusza pełną parą. Nawet Animal Planet ma swego kandydata... Rudy jak cholera i przebiegły jak nic. Chociaż apolityczny nigdy nie był, rzucił pilotem w kineskop. Kineskop się rozbił (niewielka strata i tak był stary), ale za to zniknęła lisia morda. Albo rybki, albo akwarium - jak to mawia eM senior...

Playlista:

1. Czeslaw Spiewa - O Tych W Krakowie (2:42)
2. Fox feat. Bunio - Belly Of The Beast (2:58)
3. Fox feat. Marsija - No Lullabies! (4:07)
4. Fox feat. Maria Peszek - The Bomb (3:17)
5. Fox feat. Organek - Mind Goes Blank (3:42)
6. Beneficjenci Splendoru - Taniec Z Botoxami (4:22)
7. eM - Tramwaje jak komety (3:32)
8. eM - Metki (3:47)
9. No!No!No! - Doskonaly Pomysl (4:53)
10. No!No!No! - PJ (4:20)
11. No!No!No! - Polska Szkola Dokumentu (3:51)
12. No!No!No! - Inaczej Niz W Raju (5:45)
13. Negatyw - Amsterdam (3:25)
14. Negatyw - Dziewczyny Nie Palcie Marihuany (3:13)
15. Lao Che - Urodziła mnie ciotka (4:09)
16. Furia Futrzakow - Brokat (3:43)
17. Fox feat. Sqbass - Ducking And Diving (3:14)
18. Fox feat. Natalia Lubranco - Whatever (4:35)
19. Fox feat. Novika - Overload (4:38)
20. Fox feat. Novika - Empty Chocolate Box (4:06)
21. Seb feat. Masta P - Nietoperze (3:15)
22. The Bumelants - Cztery Nogi (3:21)
23. No!No!No! - Jak Sie Czujesz Z Tym? (3:15)
24. No!No!No! - Wyjatek Od Rozsadku (4:49)
25. No!No!No! - Nie Nadaje Sie Do Cyrku (2:26)
26. Snowman - Outside Rain (4:13)

6 komentarzy:

  1. Justyna Krasuska
    justyna_ogr@poczta.onet.pl
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszę, bo kazałeś napisać. Chciałbym wygrać bilet na Audiofeels, żeby zrobić prezent mojej dziewczynie i dać jej... bilet w puszcze ;) Zależy mi bardzo!!! P.S. Jestem wiernym słuchaczem, jeżeli to poprawi moje szanse ;)

    Marcin

    OdpowiedzUsuń
  3. Anna Waga
    an.waga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sandra Jedlińska
    sandra.jedlinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy pisze...

    Piszę, bo kazałeś napisać. Chciałbym wygrać bilet na Audiofeels, żeby zrobić prezent mojej dziewczynie i dać jej... bilet w puszcze ;) Zależy mi bardzo!!! P.S. Jestem wiernym słuchaczem, jeżeli to poprawi moje szanse ;)

    Marcin Natkowski mnatkowski@gmail.com

    OdpowiedzUsuń